ENTR

Instalacja i konfiguracja

Czy można sterować dwoma lub więcej zamkami ENTR™ za pomocą jednego pilota?

Nie. Jeden pilot może obsługiwać jeden zamek ENTR™. Natomiast jeden zamek ENTR™ może być obsługiwany przez wiele pilotów - do 20 pilotów dla jednego zamka ENTR™.

Czy zamek ENTR™ można stosować w drzwiach wyposażonych w zintegrowany wielopunktowy zamek mechaniczny?

Tak, jeśli oryginalna wkładka cylindryczna jest zgodna ze standardem EURO (DIN).

Czy zamek ENTR™ można stosować do drzwi zewnętrznych? Czy można zamontować klawiaturę numeryczną lub czytnik linii papilarnych na ścianie zewnętrznej budynku?Tak, jeśli oryginalna wkładka cylindryczna jest zgodna ze standardem EURO (D

Zamek ENTR™ jest przeznaczony do drzwi zewnętrznych, jeśli sposób montażu zamka spowoduje umiejscowienie modułu elektronicznego wewnątrz pomieszczenia. Klawiatura numeryczna lub czytnik linii papilarnych są przystosowane do montażu na zewnątrz budynku.

Czy mogę zamówić inne, identycznie wkładki cylindryczne do zamka ENTR ™?

Tak. Istnieje możliwość wymiany wkładki cylindrycznej (np. w przypadku wymiany drzwi na grubsze) jak i dorobienia kluczy mechanicznych. Prosimy o kontakt z dystrybutorem.

Czy muszę zamówić cylinder Yale o tycz samych wymiarach co mój dotychczasowy cylinder?

Tak, ponieważ długość cylindra powinna odpowiadać grubości drzwi. Zwróć uwagę na kształt i grubość rozetek, które mogą wymagać dłuższego wymiaru cylindra.

Czy mogę zamontować zamek ENTR™ na drzwiach wyposażonych w mechaniczny system zamykania?

Tak. ENTR ™ to zoptymalizowany system blokowania, który pasuje do istniejącego wyposażenia drzwi i dowolnej blokady Euro Profile.

Jakiej wkładki cylindrycznej potrzebuję do zamka ENTR™?

Zamek ENTR™ pracuje tylko z dedykowanym cylindrem ENTR™ I moze być stosowany do wszystkich zamków wpuszczanych z otworem na cylinder w standardzie DIN.

Jakie są dostępne wymiary cylindrów?

Wymiar wewnętrzny zaczyna się od 35mm co 5mm wzrasta do 55mm. Wymiar zewnętrzny odpowiada standardowym wymiarom dostępnym na rynku w zakresie 31-80mm. O szczegółowe informacje zwróć się do dystrybutora.

Czy mogę® zainstalować zamek ENTR™ do moich obecnych drzwi wejściowych?

Zamek ENTR™ lock można z łatwością dopasować do większości dostępnych typów drzwi. Nie musisz zmieniać istniejących drzwi ani ciągnąć przewodów do zasilania. Wystarczy usunąć istniejącą wkładkę cylindryczną i zastąpić ją wkładką ENTR™.

Q: Czy można sterować dwoma lub więcej zamkami ENTR™ jednym pilotem?

A: Nie. Dla bezpieczeństwa jeden pilot może być używany do sterowania jednego zamka ENTR™ natomiast można używać do 20-tu pilotów jednocześnie do sterowania jednym zamkiem.

Użytkowanie

Czy można wyłączyć automatyczne zamykanie?

Tak, po prostu przełącz “Auto” na “Manual” za pomocą panelu dotykowego zamka.

Czy możliwe jest połączenie zamka ENTR™ z innymi systemami inteligentnego domu?

Tak. ENTR™ może być integrowany z innymi systemami inteligentnego domu ale wymaga to zastosowania interfejsu dostarczonego przez instalatora systemu inteligentnego domu.

Czy można wyłączyć sygnalizację dźwiękową otwartych drzwi?

Tak. W prosty sposób za pomocą panelu dotykowego zamka.

Czy zamek ENTR™ daje możliwość rejestracji otwarć I zamknięć zamka?

Obecnie nie, ENTR™ aplikacja ENTR™ nie zapisuje zdarzeń w pamięci.

Czy nadal mogę używać zwykłego klucza?

Tak. Zamek ENTR™ jest wyposażony w standardowe klucze co pozwala na otwieranie I zamykanie drzwi od zewnątrz. Od wewnątrz można otwierać i zamykać ENTR™ za pomocą przekręcenia gałki lub przesunięciu palcami po bokach obudowy zamka w dół lub w górę.

Czy zamek ENTR™ jest łatwy w obsłudze dla całej rodziny?

Tak. Zamek wraz z akcesoriami został zaprojektowany tak, aby instalacja i konfiguracja byłu proste i przyjazne dla użytkowników. Przystępnie napisana instrukcja obsługi, zawierająca wiele ilustracji I porad pomoże każdemu zainstalować, skonfigurować I używać zamek ENTR™ oraz akcesoria. Również akcesoria są wyposażone w instrukcje instalacji, konfiguracji i użytkowania.

Czy mogę używać różnych sposobów i urządzeń ENTR™ jednocześnie?

Tak. Możliwe jest używanie dowolnych urządzeń i metod sterowania zamkiem w jednym czasie. Zamkiem ENTR™ można sterować nawet 20-toma różnymi pilotami zdalnego sterowania; 20-toma różnymi kodami cyfrowymi; do 20-tu użytkowników może sterować zamkiem za pomocą linii papilarnych jak również za pomocą smartfona. Wszystkie metody i urządzenia można stosować jednocześnie lub osobno w dowolnej konfiguracji.

Czy jeśli zgubię pilota, to czy mogę go dezaktywować?

Tak. Możliwe jest odłączenie pilota w dowolnym momencie za pomocą panelu dotykowego zamka ENTR™. Zajmie to mniej niż minutę.

Jak mogę sterować otwieraniem i zamykaniem drzwi za pomocą zamka ENTR™?

Zamek ENTR™ umożliwia zarządzanie dostępem do domu przy pomocy kilku urządzeń i sposobów: pilot zdalnego sterowania, klawiatura dotykowa (kod cyfrowy), czytnik linii papilarnych i aplikacja ENTR™ na smartfona. Wszystkie sposoby są wygodne i łatwe w użyciu, dzięki czemu możesz wybrać dowolne, najlepsze dla Ciebie sposoby zarządzania zamkiem. Wszystkie możliwości sterowania zamkiem pozwalają na dodawanie, usuwanie i zmienianie uprawnień innym użytkownikom a system można rozbudować o dodatkowe urządzenia (np. dodatkowe piloty).

Co oznacza “automatyczne zamykanie”?

To oznacza, że  zamek ENTR™ zablokuje się automatycznie po każdym zatrzaśnięciu drzwi. Funkcja automatycznego zamykania może być włączana i wyłączana w dowolnym momencie za pomocą panelu dotykowego zamka lub w aplikacji na smartfona.

Bateria, zasilanie

Jak często trzeba ładować baterie zamka ENTR™?

W zależności od ilości użytkowników i częstotliwości użytkowania zamka wytrzymałość baterii może być różna – przeciętnie około 3 miesiące. Słabnące baterie będą sygnalizowane przez zamek sygnałem dźwiękowym a poziom naładowania baterii zamka jest widoczny w aplikacji na smartfona przy każdym użyciu. Ładowanie należy wykonać wyłącznie za pomocą załączonej ładowarki lub ładowarki bezprzewodowej (dostępna w opcji). Czas ładowania to około 4 godziny.

Czy można używać zamka ENTR™ w trakcie ładowania baterii?

Tak. Ładowanie baterii zamka ENTR™ nie wpływa na jego działanie.

Czy można ładować baterie zamka ENTR™ inną ładowarką niż dołączoną w zestawie, oraz czy można używać ładowarki ENTR™ do ładowania innych urządzeń?

Nie. Ładowarka ENTR™ dostarcza prąd o innych parametrach niż ładowarki do telefonów, tabletów i innych urządzeń z gniazdem mikro USB. Używanie innych ładowarek do ładowania zamka ENTR™ może uszkodzić zamek. Ładowanie innych urządzeń za pomocą ładowarki ENTR™ może uszkodzić te urządzenia.

Aplikacja na smartfona

Czy aplikacja ENTR™ działa na smartfonach z systemem Windows?

Nie. Obecnie aplikacja ENTR™ działa na smartfonach z systemami Android i iOS.

Które smartfony obsługują aplikację ENTR™?

Apple IPhone: 4S, 5, 5S, 6, 6+, 7, 7+ z systemem iOS 7 lub nowszym.

Samsung: Galaxy 4S, 5S, 6S (wszystkie modele); NOTE 3, NOTE4 z Androidem 4.3 lub nowszym.

Naxos: 4 i 5 z Androidem 4.3 lub nowszym.

LG: G2, G3 i G4 z Androidem 4.3 lub nowszym.

Wszystkie pozostałe smartfony z Androidem 4.3 lub nowszym.

Co jeśli nie mam odpowiedniego smartfona?

Możesz używać wszystkich innych sposobów sterowania zamkiem ENTR™: pilot zdalnego sterowania, klawiatura dotykowa (kod PIN), klucz mechaniczny.

Czy wszyscy użytkownicy mogą sterować zamkiem ENTR™ za pomocą aplikacji na smartfona?

Tak, jeśli posiadają odpowiedniego smartfona. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w App Store i Google Play więc można ją instalować na większości smartfonach dostępnych na rynku.

Co w przypadku zgubienia lub kradzieży smartfona?

Po prostu pobierz aplikację do nowego smartfona, a następnie użyj początkowo zdefiniowany kod, dzięki czemu możesz przenieść uprawnienia do nowego smartfona i anulować starą aplikację smartfona.

Jak mogę stworzyć klucz cyfrowy?

Każdy zamek ENTR™ ma głównego użytkownika, najczęściej właściciela domu lub mieszkania. Główny użytkownik może utworzyć klucz cyfrowy i przesłać do innych użytkowników. Aplikacja na smartfonie głównego użytkownika daje możliwość utworzenia zaszyfrowanego klucza cyfrowego i przesłania go innemu użytkownikowi w razie potrzeby.

Czy potrzebuję dostępu do Internetu lub sieci WIFI żeby sterować zamkiem ENTR™?

Nie. Aplikacja ENTR™' używa technologii Bluetooth do łączenia się z zamkiem co nie wymaga połączenia z Internetem czy WIFI.

Co jest klucz cyfrowy?

Klucz cyfrowy to właściwie jest hasło, dzięki któremu nowy użytkownik za pomocą aplikacji na smartfona może się połączyć z zamkiem ENTR™ i nim sterować.

Zabezpieczenia

Czy są jakieś specjalne mechanizmy zabezpieczające dane?

Tak, zamek ENTR ™ używa specjalnego układu scalonego w celu zabezpieczenia naszych danych unikalną metodą szyfrowania, aby ją chronić.

Czy zamek ENTR™ jest dobrym zabezpieczeniem drzwi?

Zamek ENTR™ jest wysoce skutecznym, unikalnym rozwiązaniem dla inteligentnej obsługi blokowania drzwi. Chociaż nie ma rozwiązania blokującego, które jest całkowicie bezpieczne, ENTR™ jest jednym z wiodących urządzeń zabezpieczających dla użytku domowego. Dzięki innowacyjnej, bezpiecznej technologii cyfrowej połączonej z wytrzymałością mechanicznych elementów wewnętrznych ENTR™ zapewnia sprawdzone, wygodne zabezpieczenie.

Czy można się włamać do aplikacji mobilnej ENTR™?

Mimo że każda aplikacja mobilna może zostać zhakowana, jest mało prawdopodobne, żeby było możliwe włamanie do aplikacji mobilnej ENTR™. Aplikacja ENTR ™ korzysta z najbardziej zaawansowanych protokołów szyfrujących, zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa w całym systemie blokowania.

Jak bezpieczne są dane?

Wszystkie poufne informacje są bezpiecznie przechowywane wewnątrz modułu elektronicznego, od strony wewnętrznej drzwi. Zapisane dane są zarówno kodowane, jak i szyfrowane.

Czytnik linii papilarnych

Czy każdy użytkownik musi zdefiniować osobisty kod i odcisk palca?

Nie. Użytkownicy mogą definiować jedno lub obydwa. Użytkownik główny musi jednak zdefiniować zarówno kod osobisty, jak i odcisk palca.

Jak przywrócić fabryczne ustawienia domyślne?

Tylko kod główny może zainicjować "resetowanie fabryczne". W tym celu przejdź do trybu ustawień, wybierz "urządzenie" i "resetowanie fabryczne".

Co się stanie, jeśli zresetuję zamek ENTR™?

Wszystkie informacje o użytkowniku są bezpiecznie przechowywane przez czytnik linii papilarnych. Wystarczy sparować zamek ENTR™ i czytnik linii papilarnych.

Jak mogę przejść z trybu ustawień do trybu gotowości?

Naciśnij gwiazdkę (*) przez 3 sekundy. Urządzenie przejdzie w tryb gotowości.

Jeśli zamek ENTR ™ znajduje się w trybie sterowania ręcznego, a drzwi się zamykają, w jaki sposób można zablokować drzwi?

Naciśnij "5", aby wzbudzić urządzenie. Następnie naciśnij "1", a następnie "#".

Co się stanie z przechowywanymi danymi podczas wyjmowania lub wymiany baterii?

Dane użytkownika (nazwy, odciski palców i kody) są przechowywane w pamięci czytnika i nie są usuwane podczas wyładowywania baterii. Po wymianie baterii należy tylko ustawić datę i godzinę.

Ilu użytkowników może obsługiwać ENTR ™ za pomocą czytnika linii papilarnych?

Zamek ENTR ™ obsługuje do 20 różnych jednostek zdalnego sterowania, 20 użytkowników aplikacji i 20 użytkowników linii papilarnych w tym samym czasie.

Czy mogę sparować z zamkiem ENTR™ dwa różne typy czytników?

Nie, każdy zamek ENTR™ może być sparowany tylko z jednym czytnikiem linii papilarnych z jedną klawiaturą dotykową - nie jednocześnie.

Kto ma dostęp do menu "Ustawienia"?

Tylko główny użytkownik może uzyskać dostęp do menu ustawień, używając swojego osobistego kodu lub odcisków palców.