Kamery IP

Instalacja i konfiguracja

Czy muszę być podłączony do sieci Wi-Fi?

Nie, kamerę IP można również połączyć za pomocą standardowego kabla Ethernet.

Jak przechwytywać obrazy / wideo?

Możesz zapisywać i dzielić się zdjęciami lub filmami za pośrednictwem Dropboksa, ale potrzebujesz karty SD zainstalowanej w kamerze. Karta micro SD nie jest częścią zestawu i należy ją kupić osobno. Maksymalna pojemność karty to 32GB.

Jak skonfigurować moją nazwę użytkownika / hasło?

Utwórz konto za pośrednictwem aplikacji Yale Smart Living Home View. Kroki są opisane w instrukcji obsługi, która dostępna jest dla modelu WIPC-303W tutaj a dla modelu WIPC-301W tutaj.

Czy moja kamera IP musi być zamocowana na stałe do ściany lub podłoża?

Kamery IP firmy Yale można zamontować w dowolnym miejscu na ścianie, suficie, podłodze, półce lub postawić w dowolnym miejscu. Instrukcja montażu dla modelu WIPC-301W znajduje się tutaj a dla modelu WIPC-303W znajduje się tutaj.

Jakiej aplikacji muszę używać do obsługi mojej kamery IP?

Yale Smart Living Home View App. Dostępna jest w sklepie App Store dla Iphone'a lub w Google Play na platformy Android.

Jak podłączyć kamerę IP?

Proszę zapoznać się z instrukcją instalacji dołączoną do opakowania lub dostępną dla modelu WIPC-301W tutaj a dla modelu WIPC-303W tutaj.

Użytkowanie

Czy moja cała rodzina może zalogować się do tej samej kamery?

Tak, każdy użytkownik może zalogować się przy użyciu tej samej nazwy użytkownika i hasła jako główny użytkownik.

Czy mogę mieć podgląd obrazu z kamery na ekranie komputera?

Niestety, ta opcja nie jest dostępna.

Czy po zainstalowaniu karty micro SD nagrywanie odbywa się automatycznie?

Tak, jednakże karta micro SD nie jest dołączona do zestawu - najeży ją kupić osobno.

Czy moje kamery IP będą pracować w nocy?

Kamery IP Yale są wyposażone w funkcję trybu nocnego. W ciemnościach kamera przełączy się automatycznie na tryb nocny i obraz z kamery stanie się czarnobiały (obraz w podczerwieni). Tryb nocny można również włączać ręcznie w aplikacji.

Czy te kamery mają dźwięk dwukierunkowy?

Tak. Kamery mają wbudowany mikrofon i głośnik, dzięki czemu można słuchać lub rozmawiać z osobami obecnymi w pomieszczeniu monitorowanym. Kamera w wersji obrotowej (WIPC-303W) posiada gniazda do podłączenia mikrofonu i głośnika dla wzmocnienia sygnałów dźwiękowych.

Czy mogę połączyć moją kamerę IP z systemem CCTV?

Tak, kamerę IP Yale można bezprzewodowo podłączyć do nagrywarki Hybrid Yale w ramach inteligentnego systemu CCTV. Umożliwi to nagranie filmu z kamery IP Yale na dysku twardym Yale Hybrid DVR. Proszę postępować zgodnie z instrukcją instalacji Yale'a dostępną (w j. angielskim) tutaj.

Co oznaczają sygnały LED?
  • Stałe światło - połączenie przewodowe
  • Miga co 0,2 sekundy - Połączenie bezprzewodowe (domyślnie)
  • Miga co 0,4 sekundy - podłącza się WPS
  • Krótkie mignięcie co 1.0 sekundy - podłączone Wi-Fi
Czy mogę odtwarzać obrazy / wideo?

Tak, możesz odtworzyć obraz i video w aplikacji, ale potrzebna jest karta micro SD zainstalowana w kamerze. Karta micro SD nie jest częścią zestawu i należy ją kupić osobno. Maksymalna pojemność karty to 32GB.

Rozwiązywanie problemów

Czy mogę połączyć się z więcej niż jednym kontem Dropbox?

Nie, oprogramowanie umożliwia przesyłanie zdjęć tylko do jednego konta. Następnie można udostępnić ten folder innym użytkownikom programu Dropbox.

Opcja zapisu zdjęć i video w Dropbox jest wyszarzona / nie działa.

Aby korzystać z funkcji Dropbox, musisz zainstalować w kamerze kartę micro SD.

Jak przywrócić kamerę do ustawień fabrycznych?

Usuń kamerę z konta w aplikacji a następnie przytrzymaj przycisk zerowania na dole kamery przez 10 sekund.

Zapomniałem nazwy swojego konta użytkownika / hasła

Możesz zresetować hasło, wpisując swój adres e-mail w formularzu "Nie pamiętasz hasła".

Połączyłem kamerę za pośrednictwem kabla Ethernet ale nie mogę używać kamery poprzez Wi-Fi.

Aby przejść z sieci przewodowej do sieci Wi-Fi, musisz usunąć kamerę z konta w aplikacji, zresetować ją do ustawień fabrycznych i skonfigurować jako nową kamerę.

Nie można połączyć się bezprzewodowo z moim routerem.

Naciśnij przycisk resetowania w kamerze, a następnie przycisk WPS na routerze i spróbuj ponownie podłączyć kamerę. Upewnij się, że nie używasz kabla ETHERNET, ponieważ wymaga to połączenia wyłącznie przy użyciu opcji przewodowej. Jeśli kabel jest podłączony, usuń go i przejdź przez proces resetowania.

Otrzymuję alerty wykrywania ruchu, ale nie ma nagranego materiału wideo.

Alerty są po to, aby wyświetlić monit o wykryciu ruchu i przez aplikację podejrzeć obraz na żywo. Nie zostaną nagrane zdarzenia, dopóki nie zostanie włożona karta SD. Nagrywanie po wykryciu ruchu 1 minutowego video będzie możliwe po zainstalowaniu karty micro SD..

Nie mogę uzyskać połączenia 4G / 3G z moją kamerą. Uzyskuję połączenie z moją kamerą tylko za pośrednictwem Wi-Fi.

Przejdź do aplikacji, na stronie głównej przed uzyskaniem dostępu do kamery, kliknij przycisk "Informacje", a następnie "Ogólne" i upewnij się, że opcja "tylko strumień połączony z siecią Wi-Fi" jest wyłączony.

Mam problem ze zsynchronizowaniem czasu z aplikacją telefonu.

Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.

Nie mogę połączyć się z aplikacją.

Upewnij się, że telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi o częstotliwości 2.4 GHz, a nie 5GHz. Naciśnij przycisk WPS na routerze, a następnie na kamerze. Poczekaj chwilę, a następnie spróbuj połączyć się ponownie.

Jeśli nadal występują problemy, skontaktuj się z nami poprzez tę stronę.

Możesz też skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@yalelock.pl).

Can't find what you're looking for?

Submit a question to the helpdesk below, and we'll get back to you as soon as possible.

I Need More Help